Arkadaşlar nisanın sonunda doğum yaptım mayısın ilk haftası doğum paramın ilk kısmı yattı 22bin. 2. Yarısı ne zaman yatar acaba haziranın ilk haftası geçti. Temmuz 2 de çıkışım verilecek muhasebeden ama hala 2.ödeme yatmadı sizinkiler nasıl yatmıştı 2.ödeme kısmı?