Merhaba hanımlar. 4,5 aylık kızım grip atlattı 10 gündür iyi çok şükür. Ancak 1 haftadır günde 1 kez bez değiştiriyorum ona da bir iki damla çiş yapmış oluyor. Kaka zaten yapamıyor. Hastalıkta ishaldi atlattı son 1 haftadır kakayı da 1 kez yaptı. Normalde çişi hep dolu dolu olurdu bezde. Böyle bir şey yaşayan var mı acaba emerek doymuyor mu