Zhrbl12 Öksürük için mustelanın göğüs balsamı var onu kullanabilirsiniz bizde çok işe yarıyor. Burnunu düzenli temizleyin böyle zamanlarda cold mix diye bir damla var ben onu kullanıyorum, yakınına bir yerine damlatıyorum biraz daha nefes almasına yardımcı oluyor. Böyle zamanlarda direk antibiyotik kullanmaktansa bebek vicksi falan sürüyorum eğer biraz toparlama yoksa ilaç kullanıyorum genelde. En son bir kaç gün önce üşütüyor gibi burnu tıkalı, hapşırık ve öksürük vardı bunların hepsini yaptığımda toparladı. Bebişler hasta olmasın..🥹