esin43 Selam arkadaşlar,bebeğimi sadece 1 göğüsten emzirip diğerini sağsam olur mu çünkü 1 mememi diğer mememe göre daha aktif emdiğini hissediyorum sizce?
alexab esin43 benim de oldu soldan emiyordu sağı istemiyordu pozisyon değiştirince emiyordu. Daha sonra sağım yapınca sağ küçük sol büyük meme kaldı. Hoş gözükmüyor.
Unicorn67 esin43 bence yapmayın bende yenidoğan döneminde biri çok yara oldu kanıyor diye vermedim sagdim falan sonra o gogusumu hiç emmek istemedi ve zamanla sütüm bozuldu emmedigi için
aslllll25_ Benim de öyle oldu. Doğduğundan beri tek göğsümde süt hep azdı. Zamanla onu emmeyi bıraktı tek göğüsten emzirmeye başladım. Su an 14 aylık hiç sorun olmadı açıkçası. Tek sıkıntı memenin biri büyük biri küçük gözüküyor🥴
Keremlihayat Benim de yalnızca solu alıyor ne yapacağım bilmiyorum diğerini de veriyorum ama süt yok sanırım kisa süre emip bırakıyor
EcrinMelek1- @esin43 2 ay ikisinide silikonla emzirdim sonra sağı bıraktı solu tuttu 16 ay sol göğsümü emdi sağ göğsümü de 1 seneye yakın sağdım sanırım 18 aylıkken emzirmeyi tamamen bıraktık zaten günde 3 kere emiyodu ben hatırlatırsam o da gece emmesini de 13 aylıkken bıraktırdım