Anneler bebeğim 5 haziranda ameliyat oldu kafa şekil bozuklugundan şu an çok şükür iyi ağrısı sızısı yok gayet normal hayatımıza devam ediyoruz 4-5 gündür hastanede odadaydi hava çok güzel sizce biraz dışarı çıkarsak bişi olurmu en azından fikirleriniz benim fikrimi etkileyebilir o yüzden soruyorum