Merhaba kızlar oğlum 16 aylık doktor tavsiyesiyle devam sütüne başlamıştık pınarın 3 ay önce denemiştik ama bağırsak florasını bozdu şimdi tekrar ara ara vermeyi istiyorum bi gün mama bi gün devam sütü deneyim diyorum ne diyosunuz siz kaç aydında başladınız devam sütüne ve hangisini kullanıyosunuz ?