Monorosa_97 Bebegim 5 aylik oldu ve kasik mama baslamak istiyorum cevremde hero baby onerdiler esim uzerinde 5 aydan itibaren yazani almis kizlar ama sutlu balli irmikli yaziyor benim bildigim bal 1 yasina kadar yasak degil mi
Monorosa_97 3_harf_lee tadimlara basladim 1 er kasik ama gunde 1 defa denemek istedim kuzenim hemsire o onerdi
MuhammedAmine Monorosa_97 benim bebeğinde mama ile besleniyordu ek gıdaya beden başlıyorsunuz demedim neden kaşık mama diye sordum . Bizde 5 aylıkken başladık yoğurt meyve sebze sırası ile tüm herşeyleri deneye deneye 1 yaşına geldik . Nacizane tavsiyem kaşık mama vermeyin yoğurtla başlayın sonra mevsim sebzeleri sonra meyveleri yumurta peynir vs vs ...
3_harf_lee Monorosa_97 baldan yola çıkarak düşünün bence olayı bal bile bal değilki günümüzde allerjen olasılığını geçtim
Monorosa_97 MuhammedAmine ben yanlis anladim basladim tadimlara 1 er kasik yogurttur sebzedir falan onerdiler o yuzden ama bal aklima takildi
MuhammedAmine Monorosa_97 ben oğluma 4 gündür bal veriyorum kahvaltısında 1 yaş 4 günlük . Bence bebeğinin kaşık mamalarına ihtiyacı yok . Senin bileceğin iş tabi 🤷🏻♀️
3_harf_lee Monorosa_97 bizde anlamamış olabiliriz ama marka vermişsiniz hazır bişeyden bahsediyosunuz Böyle bi karışım denettirmeyin bence tanımlar bittiyse öğün oluşturmaya başlayabilirsiniz ufaktan
Eslem_Somuncu Ari mamanin sutlu pirincliyle basladim bende birde cicibebe filan aldim. Ama en ilk yogurt verdim