The_paues Kızlar bayramda giymeye elbise arıyorum ama bi türlü içime sinen bişey bulamadım.açığım ama çol açık değilim midi boy bi elbise arıyorum.sizler aldınız mı nerden aldınız benimle de paylaşır mısınız?
BuzluKahve The_paues ben elbiselerimi genelde Trendyol Milla’dan alıyorum. Her zevke ve bütçeye hitap eden şeyler oluyor
alpsmother_ The_paues Bende bunu aldım daha dün geldi beğendim sadece yaka kısmı çok açık orayı da iğneyle tuttururum ya da terzide kapatırım vakit bulursam fiyatı da uygun
The_paues Ogulluana çok tatlıymış ama benim için kısa.o kadar kısa giymiyorum diz altı yada midi boy giyiyorum ☺️
BuzluKahve The_paues Trendyol ve Trendyol Milla ayrıldı. Yeni bir uygulaması var, onu indirip bakın isterseniz
The_paues alpsmother_ nerden aldın canım güzelmiş göründüğü gibi geldi mi kumaşı falan nasıl iç gösteriyor mu?
alpsmother_ The_paues milladan aldım 80 kiloyum ben 42 beden aldım rahat oldu kumaşı biraz iç gösteriyor ama benim korsem uzun sorun olmaz yumuşak kumaşlı onun dışında naylonsu değil beğendim valla olduğumdan ince gösterdi