Motherleydi benim doktorum kutu süt ile mayala demişti. İthal inekler yüzünden hastalık çok fazlaymış. Kutu sütlerin üzerinde de uht damgası olması gerekmiş. Eğer çok güvendiğiniz varsa açık süt alın derim. 1lt sütü kaynattım (tutturamamayı düşünerekten bir litre ile başldım) kaynattığım sütten yarım bardak aldım kenara koydum. Bardağın içindeki süt ılığınca 1yemek kaşığı mayayı karıştırdım iyicene. Temcerede süt ise serçe parmağınızı yakmayacak derece 6-7sn tutabiliyorsanız mayalık süt olmuştur. Bardağın içindeki mayayı temcereye boşaltın ve kavonozlara koyun sıkıca kapatın ağızını. Son olarak sıcak tutmak için iyice sarın 6saat sonra buz dolabına koyun. Bi 6saat sonrada yemeğe hazır olur:))