Arkadaşlar bana bi akıl verin lütfen. Nerden başlarım nası ilerlerim bilmiyorum. 1 yaşına yeni girdi bebeğim ve göğsüm paramparça. Kesici dişleri göğsümü mahvetti devamlı kanıyor emzirirken resmen kıvranıyorum. Tepki vermediğim halde devamlı ısırıyor ve göğsümde artık yarıklar oldu. Memeden kesmek istiyorum artık zaten sütüm de çok az. Ne yapmam lazım tecrübeli anneler ses verin👋