umudumsun35 Kızım 6 buçuk aylık dün dişi çıktı çok erken değil demi güzel annelerim daha doktorumuza gidemedik.bi yandan çok mutlu oldum duygulandım bir yandan da erken geldi gibi siz ne düşünüyorsunuz
etuerk umudumsun35 her bebekte süreç farklıdır ama 3 aylık bile çıkaran bebekler var yani korkmayın ayı uygun
Umay-gmz umudumsun35 bizimde öyle çıktı , 13 ünde sekiz aylık olacak üst dişler acayip kabarmış durumda , alt dişlerine göre çok çok huysuz
azrasmommm umudumsun35 benimki 7 aya 1 gün kala çıkarttı. Aynı gün doğan tanıdığım daha 6 ay olmadan çıkarmıştı