Benim de kizim 1 yasina doğru eskiden yedigi şeyleri yememeye asiri secici olmaya basladi. Kime danissam hangi doktora gotursem onune koyun zorlamayin bırakın ac kalsin acligi öğrensin alternatif sunmayin dediler. Ara ogun verme, mama sandalyesinden farklı bir yerde yedir vs gibi oneriler. Yani bagrina tas basip onune koyman ve yemezse kaldirip bi sonraki ogune kadar beklemen gerekiyor. Cok zor bi durumdayiz Allah yardimcimiz olsun. Benim kizim memesiz asla durmuyor doktor emzirme de diyor ama kiyamiyorum ne bileyim.