Omer15- 6 aylık bebeğimin çişinde azalma var mesela akşam yatarken değişrytrm sabaha çok az yapıyor normalde doldururdu gün içindede az yapıyır böyle bir durum yaşayn varmı neden olur
Alfa_Mom Omer15- havalar çok sıcak ter ilede atıyordur ama bol bol su içirmeye bakın su yetersizliğinden de olabilir
ipek_334 Omer15- bende sızın gibi düşünüyorum cok az cış yapıyor kızım aksam 7 8 gibi degıstırdıgım bezi öglene kadar dursa sorun olmuyor bol su ıcıyo diye dusunuyorum huysuzluk ta etmiyor bilemedim normal mi acaba
ipek_334 Omer15- hatta cogu zaman dısarı cıktıgımzda hıc yapmıyor 6 ay sonrası baya degısıklık oldu eve gelence buyuk cıs yapıyor istisnalar harıc tabı
ahmethamza Omer15- bu da normalmiş. Bebeklerde belli bi dönem başlarmış. Yetişkin gibi gece çiş tutarlarmis. Benim 4 aylık benimde gece az sonra normal yapıyor. Doktorun biri paylaşmıştı.
Alfa_Mom Omer15- hazır su kullanıyorum canım ben ama ilk başlarda bende günlük su kaynatıp soğutup içiriyordum şuan hazır suya geçtim
Omer15- ipek_334 aynı durum evet sumu veriyorsunuz sizde bol bol bi değişiklik oluyormu çişinde, normalmidie bu durum acaba kafama takıldı
ipek_334 Omer15- degısık yok eskisi gibi degil yada buyudugu ıcın tutmayı ögrenıyor sanırım 7 aylık oldu benım kızım buyuk cışı yapmazsa gun ıcınde 2 defa alt degısıyorz
Omer15- ipek_334 bizde 6. Ayımıza giricez havalarda çok sıcak terliyorlar o şekildede atıyor olabilirler
ipek_334 Omer15- bız bile gun ıcerısnde bol bol su ıcıyoruz tuvalete sık gitmiyoruz o sekılde dusunuyorum onlar bizim kadar su bile ıcmıyor normal diyorlar soruyorum cevreme