Merhaba kızlar
Ben gaz damlası olarak forbiome minies probiyotik yeşil olan kutuyu kullanıyordum.Dün eczaneden yenisini almak için gittigimde turuncu bir kutu da olanı verdiler ambalajının değiştiğini söylediler.Ellerinde yoktu depodan getirttirdiler hatta.Barkodunu okuyunca turuncu olan çıkıyor.D vitaminli sanırım .Aynısı değil diye düşündüm.Ben bebeğime d vitamini zaten veriyordum.Yarın Dr a soracağım ama sizlerden kullanan var mı ?