6,5 aylıkken bebeğim düştü benimde bazadan 60 cm di hemen kucakladım sakinleşti ama genede götürdüm doktor muayene etti bir problem görünmüyor gözlemleyelim dedi 1 saat yakın hastane çevresinde durduk boşuna tomografi çektirmeyelim çocuğa dedi şükür bir sıkıntı yaşamadık 2 hafta geçti üstünden