Melisayda Kızlar bebişimin altını açınca bez gelen yerleri kaşıyor (6 ay 23 günlük) bu normal mi? (Göbeği, uzanabildiği kadar bacağını, kasık tarafını, özel bölge üstünü)
refresher Melisayda eğer görünürde bir kızarıklık pullanma veya herhangi bir deri değişikliği yok ve çocuğun başka yeri kaşınmıyorsa orası havasız kaldığı ve açtığında ulaşabildiği için kaşıyor olabilir