cevriyeee 3 4 gündür karnı kolları çok kaşınıyor alerjik bir çocuk değil her gün duş aldırıyorum ama kaşımaktan tırnak izi oldu hep ne kullansam iyi gelir acaba hanımlar
melegim71 cevriyeee alerjik olmasa bile kasinmasinin mutlaka bi sebebi vardiir canim gotur istersen doktora yatistirici kremler felan oluyor kasinti icin
nnoktaa cevriyeee içten gelen bir sıkıntısı olabilir. Doktora götürmenizde fayda var. Çok sık duş aldırıyorsanız düzenli olarak nemlendirmeyi ihmal etmeyin.
cevriyeee melegim71 çocuk doktorunamı götürmem lazım başka branşamı böyle bir durum daha önce yaşamadık bilemiyorum aslında sıcaktan olduğunu düşünüyorum
melegim71 cevriyeee bence once occuk doktoruna gotur tahlil yapar eder eger uygun gorurse o zaten cildiyeye seni yollar canim belki ciltle ilgili degildir karacigerin yuksekligi bile kasinti yapabilir misal
cevriyeee melegim71 teşekkürler napcağımı şaşırdım kendi çocuk doktorumun hiç bu hafta boşu yok bebekliğinden beri o takip ediyor sadece karnı ve kolları kaşınıyor🤦🏻♀️
melegim71 cevriyeee ozaman saglik ocagina gidip idarelik krem yazdirin kan alor onlar bi kanlarina baksin acile bile gotursenuz yeridir yani
cevriyeee melegim71 çok teşekkürler sağlık ocağında bütün değerlere bakılmıyor diye biliyordum öyle yapayım