Benim 4 aylık. 3 aylıktan beri günde 2-3 çay kaşığı veriyorum. Şimdi bu sıcaklarda biraz daha fazla vermeye başladım. Çocuğun içi yanıyor gibi geliyor :) amacım suya kansın bol bol içsin değil zaten. Birde gaz damlaları demir damlası falan veriyorum tatları da kötü çocuğun ağzının tadı bozuluyordur sonra su veriyorum :)