Günaydın kızlar bebeğim 8 aylık normalde gece bezini değiştirmesem bezi dolar 2 gündür gündüzde takip ediyorum her zaman değiştirdiğim aralıklarda değiştiriyorum bezini ama çok az çiş yapmış oluyor.Emmesin de çok birşey değişmedi.Hala emiyor.Su öyle çok fazla içmiyor yeni yeni su alışkanlığı ediniyor malum havalar çok sıcak susuzluktan mı çiş yapmıyor acaba?