Kizlar merhaba bebegim 2 ay 12 günlük 3 4 gun once atak donemiydi 5 6 gun sürdü uyumuyodu huzursuzdu sonra sakinledi birden şimdi de sut olsun mama olsun ml imleri azaldi 30 40 rn fazla 50 ml iciyir 2 saatte atak doneminden dolayimi çişini de tam yapmiyor bezin yari çizgisine kadar gecermi bu durum doktora gitmeme gerek varmi