DLN2801 Çok erken uyuduğu için bence, çocuk uykusunu alıyor. Kaç kere 12 de uyutmayı denediniz ki, alıştığı için 12 dede uyuyunca erken kalkmıştır. Benimde oğlum 2-3 gün üst üste saat 21.00 de uyudu, sabahına hep 05.30 uyandı, çile gibiydi 😩 Sonra 22.30 uyuttum sabah 08.30 kalktı