brnrkn merhabalar bebegim 6 aylik sag gogsunde sertlik var solda yok iceride boyle top gibi bir sey var gibi. emmiyor ne olabilir acaba basina gelen var mi
Usnac1995 brnrkn Tam meme ucunda mı? Benim oğlumda da vardı görünce çok korkmuştum, annem vardı Allahtan , o birşey değil bebeklerdede süt birikmesi deniyor demişti ama oğlum o zaman daha küçüktü belki 2-3 aylık falan.
brnrkn Usnac1995 göğsün içinde top gibi böyle çok oynamak istemedim ama bildiğin içeride top var sağa sola gidiyor. emmediği için süt birikmesi olur mu anlayamadım ya
busemozcelik Bebeğim 5 günlükken çocuk doktoru göğüslerinde sertlik var bu normal bir şey. Senden geçen hormonlar yüzünden oluyor, ellemeyin bastırmaya sıkmaya kalkmayın dedi. Yine de doktora gösterin. Belki aynı şey değildir bahsettiğimiz