Kızlar geçen hafta salı günü ameliyat oldum şimdi baştan başlıyorum. Salı günü 12.30 gibi beni hasta uyandırma odasına indirdiler ameliyat için sıra bekliyorum ama o an nasıl korkuyorum kalbim hızla çarpıyor, artık korkudan tırnak etlerimi yoluyorum o derece. Neyse ameliyattan yeni çıkmış bir hasta getirdiler tamda karşıma yatırdılar amcayı, amcayı görür görmez şok oldum karşımda resmen ölen dedemi gördüm kaşlarını çatması, burnu, ağzı, çenesi, gözleri ölen dedemin kopyası neredeyse amcayı görür görmez korkum geçti kalp ritmim yerine geldi hatta ameliyata girerken o kadar sakindim ki doktorlar bile şaşırdı hiç korkmuyor musun diye sorduklarında. Bunun bi açıklaması var mı? Olayı unuturum diye çok üzüldüm uyutmak için ilaç verdiklerinde bile acaba bu olayı hatırlar mıyım diye düşündüm anneme anlattım bir açıklaması olması lazım dedi. Dini bilgisi olan biri açıklama yapabilir mi böyle bir şey mümkün mü? Abartıyor muyum?