gulavci alır inşallah umarım sizi yormaz o aylarda bizde binmiştik kızım da huysuzdu o zamanlar am uyumuştu yani zaten uçak yolculuğu da kısa sürüyor , dediğim gibi çenenin oynamasına dikkat edin mutlaka korkmanız açısından söylemiyorum her çocukta olacak diye de bir şey yoktur benim kızım çok uyudu hiç emmedi diye basınçtan etkilendi uçaktan indiğimizde burnu kanadı ve kustu burun kanaması bir haftaya kadar uyuduğu zamanlar tekrarlıyordu