Fatma3640 Mrblar doğum yapalı 8 ay oldu bu süre zarfında eşimle 2.kez dün ilişkiye girdik kanamam oldu çok yoğun değil ama peçeteye silince gelecek cinsten sizce önemli mi de gitmeli miyim