nurozge 13 aylık oğlum var osanit aldım 2 top veriyorum tek seferde az mi acaba kullanan var mı nasıl kullanıyorsunuz
Gizzzzz-giz nurozge önce 1 top atacaksın baktın rahatlamadı ikinci top u at ama günde 6 yıl geçmemeli Almanya’daki eczacı öyle dedi osanit zaten alman malı kesin kullanım talimatı bu
beti_07 Bende nurozge bende osanit kullanıyordum Almanya’dan getittirdim, 2 2 4 şeklinde kullanıyorum ben bazen de sadece 2 4 şeklinde çok iyi geliyor. Ayrıyeten Calgel kullanıyorum diş jeli o da çok iyi geliyor
nurozge hbbplt kullanmadım ilk defa osinit kullanıyorum çok az bir süre rahatlatıyor sonra yine aynı dozunu mu az veriyorum çozemedim
nurozge Gizzzzz-giz teşekkür ederim aynen bende Almanyadan getirttim ama instgramda bir doktor çocuğuma 3×8 top veriyorum yazmış