Cansuu1
Aylardır kullanıyoruz mum boyalardan. Evet her yerden rahatlıkla siliniyor ıslak bezle ama duvarlar biraz daha güç istiyor hele ki abartılı çizildiyse, ki bizim öyle. Biz saldık artık. Evde çizilmedik yer kalmadı ama varsın çizsin hevesini alsın evi boyatırız artık dedik çünkü inanılmaz faydasını gördük. O da bir süreç ama, özgür bıraktığımız için hevesini aldı artık duvarları çizmiyor pek.