Arkadaşlar oğlum bugün 11 aylık oldu ama erken doğduğu için 1 ay geriden geliyor doğduğu günden buyana desteksiz uyuyan çocuğum 10 gündür uykuyu reddediyor 1 hafta oldu emeklemeye başlayalı yatırıyorum beşiğin içinde kalkıp dikilip ağlıyor emeklemek istiyor yada sadece oturup ağlıyor ne kadar yorsam da sonuç değişmiyor bu eski düzene geri döner miyiz nolur çok zorlanıyorum tek başıma desteksiz bakıyorum çok zor bir çocuk en azından uyuyordu biraz sırtım belim dinleniyordu şimdi 10 gündür ortalıklarda kaldık lütfen bi tecrübesi olan bana birşey söylesin lütfen