_Asilin_Annesi_ ayyyy mumkunse 2-3 beden buyuk alin. Ogluma buyuk beden almama ve denilen olculere gore bakmama ragmen,aldiklarim kucuktu. E bide yikayinca da cektiler (müslin/keten kumas gbi bseydi aldiklarim) iyice duduk gbi oldu. Cok severek almstm ama tisort kafasndan gecmiyor resmen. Bende şortunu giydirebiliorum anca biraz zorla. O da bosuna alms olmayayim diye. İade edecektm hep bi isim cikti vakti gecti edemedm elmde kaldi oyle. Yoksa kesinlikle iade ederdim. Ltfen buyuk alınn en az 2 beden buyukk. Aldiginzda bebegnze buyuk olsa bile sknti yok, elbet giyer ama kucuk olursa bosuna ugrasacaksinz