[silindi] çok teşekkürler :)
nazanay inanın ben de yeni yeni öğreniyorum. Normalde ben de yoğurt, çorba, yaş ve kuru meyve pürelerini vs evde kendim hazırlıyorum. Bi kavanoz mama varmış bu hazır halde olan, bi de kaşık mama o da toz şeklinde su ile kendimiz hazırlıyoruz herhalde. Benim de kafam karışık biraz :)
Alibinnur1707 çok teşekkürler :)