Kızlar oğlum 2600 kg doğdu, şu an 7ay 25 günlük bugün dr kontrolünde 7300 kg çıktı. Bu zamana kadar takmadım ama doktor minyon diyor ek gıda alıyor, mama alıyor iştahı güzel. Sizin bebekleriniz nasıl? Kıyas yapmıyorum sadece fikirlerinizi merak ediyorum. Teşekkürler ederim🙏