ozlem9 Kızlar benim bebeğim 5 aylık 2 3 gündür çişi azaldı bugün kakayla birlikte 4 defa bez aldım. Acaba sıcaklardan mı acaba çok fazla terliyor çünkü var mı tecrübesi olan