Madamehappyyyyy ilk eve getirmiştik hastaneden
Yanına sıcak su torbası koydum (aylardan Ocak) sonra gece içim rahat etmedi geri aldım
Klima derecesiyle zaten sabaha kadar oynadım
Nefesine baktım
Altına baktım
Bebek uyumadı hiç dedim sabaha kadar dedim
“ bırakmadın ki çocuk yatsın” demişti eşim
rengine bile bakmışım sabaha karşı 🤦♀️❤️😅