Merhaba hanımlar. Tam bir hafta önce sezeryan doğum yaptım. Ilk 3 gün sütüm gelmediği için mama vermek zorunda kaldım. 37+4 de doğdu bu arada. Şuan da sütüm az az geliyor ama mümkün değil emmiyor. Bende günde 2,3 kez sağıp veriyorum. Gerisi hep mama. Ne yapacağım nasıl düzene koyacağım. Mama vermek istemiyorum. Çok aşırı sütüm de gelmiyor doğrusu. Ne yapicam ben yaaa😞😞😞😞😞