Irem_16 Drdane01 bence ne kadar az başlanırsa o kadar iyi bütçeye 😄😄😄 ben ilk başladığımda kutunun arkasında 150 cc yazıyordu şok olmuştum nasıl içer içemez ki demiştim kendimce hemşireyi arayıp sormuştum 90cc dene dedi 6 aylıktan beri 90cc içiyor
Tugba0133 Drdane01 benim bebeğim de 3 ayın içinde doktorumuz 2 saatte 90cc dedi öyle gidiyoruz ama anne sütü alıyorsa durum değişir
1963 Irem_16 Drdane01 kiloyla doğru orantılı olarak verilir. Kilo başına 150 cc olarak hesaplarsan daha doğru olur.
Mpb Drdane01 90cc içiyoruz biz bazen 1 saat sonra 60cc daha istiyor. Bu genelde sabah saatlerinde oluyo ama genelde 90cc. Mamaların arkasında yazanları dikkate almayın Her çocuk farklıdır bize doktorumuz öyle demişti.