Bebeğim düşük kan şekeri nedeniyle bir ay yoğun bakımda kaldı daha yeni eve geldik fakat sorun hala devam ediyo altında yatan bi neden bulamadılar fakat hala araştırılıyor genetik endokrin metabolizma takip edicek. Nette proglicem ilacını kullanıp iyileşenleri okudum fakat burdaki doktor bi ilacın olmadığını söyledi. Bu ilacı kullanan ya da kullandığı bir tanıdığı olan biri var mı yardım istiyorum doktor tavsiyesi ya da süreç nasıl oluyo lütfen bilgi verin :(