Ahsen1- çok kötü bir kere biri çok övdü diye almıştım, bardak çatal kaşık ne varsa hepsi kireçlenmis gibi leke oldu, daha sonra onları önce porcoze daldırıp çıkarıp durladim daha sonra çamaşır suyu ile yıkadım anca öyle geçtiler, geçende asperox sparx diye birtane çıkarmış onu aldım o da maff etti hepsi lekeli kalıyor, şimdiye kadar fairyden daha iyisini bulamadım