Benim bebeğim de 14 aylık on,on buçuk gibi emerek uyuyor iki saatte bir uyanıyor neredeyse, iki gündür emzirmeden geri uyutmaya çalışıyorum ama ağlaya ağlaya zor uyutuyorum bazen o kadar ağlıyor ki tekrar emziriyorum sakinleşsin diye nasıl kesicem gece beslenmesini bilmiyorum. acıkıyor olamaz değil mi?.bı fikir verir misiniz