mihranaslan Diyarbakır yenişehire tayinimiz çıktı hala ev bulamadık asker polis genelde hangi mahallede oturuyor ev bakıyorum ona göre fikir almak istiyorum yaşayan varsa yardımcı olur musunuz
Sinemeyra mihranaslan bizede yenişehir çıktı bi askerin tayini çıkmış evi yeniydi güzeldi bize haber verdi öyle tuttuk o çıkınca biz gidicez üçkuyu mahallesi
agitmoms mihranaslan merhaba ben diyarbakılıyım genel olarak 75 , 50 metrelik yol otogar kayapınar tarafında otururlar
aysyllmz mihranaslan haftaya gidip bakacak eşim benim 4 aylık bebek olduğu için zor olacak benimle gitmesi .. sizin hangi çevre de tuttunuz 75. Yıl ofis tarafı güvenli diyorlar
dorukbebekom aysyllmz ofis tarafı güvenli mi… Ofis zaten yenişehir tarafı ama siz komşuda otururken eve hırsız girip ne var ne yık alıp götürür.. Ya da uyurken ofiste evler hem eski hemde her olayın olduğu yer
mihranaslan aysyllmz canım bize hiç o taraf önerilmedi bilmiyorum o yüzden 75 ofisi ama üçkuyu iyi dendi biz üçkuyudan tuttuk
cirkinimaa mihranaslan şehirden baya uzaktan tutmuşsunuz ben oranın yerlisiyim eşim asker edirnedeyiz biz