Kizlar çocuğumun yaklaşık 6 gündür vücudunda kırmızı döküntüler var ilk önce popo kısmında başladı sonra yanaklar kol bacak göbek şimdi agizinin içinde çıkmaya başladı beyaz aft gibi doktora 2.gun götürdüm 6.hastalik dedi şuan zaten salgın varmış ama ateşi hiç çıkmadı 6.hastalikta ateş oluyormuş araştırdığım kadarıyla acaba başka bi doktora daha mı götürsem yanlış mı teşhis koydu anlamadım ateşsiz atlatan var mı bu hastalığı çocuktan çocuğa da değişiyor mu acaba