mammyyss sağolun hepimizinkini ben hiç sorun olmaz diye düşündüm hep çünkü karnındayken oğlum Kızıma hep anlattık kardeşin olunca seni çok sevecek büyüyünce senle oynıcak falan diye hazır sandım doğduktan sonra hastanede çok gğzel karışladı eve gelince biraz bocaladık beni sevmiyorsunuzlar başladı kardeşini severken incitmeye çalıştı ama kısa sürede geçti bunu da kendi davranışımıza bağlıyorum Kızıma hep öncelik verdik kardeşini arka plana atmadan kardeşin pis sen güzel demeden yaptık bunu mesela bez değişirken sensiz yapamıyorum yardım edermisin dedim yada emzirirken elimi tutarmısın kızım bana güç veriyorsun diye hep onu önemsedigimi hissettirdim bunlara dikkat edersen çocuğunda çabuk alışacaktır bence ve oğlumu kızımın yanında hiç sevmedim emzirdim altını değiştirdim zaten hep uyuyorlar ilk başta uyudu bende kızımla ilgilendim sezwryan olmama rağmen helen kalktım ayağa
Merak etme herşey çok güzel olacak 🥰