betii9223 sürecimiz ne kadar benziyor. Devlet takipliydim 35+4 te sancılarım pik yapmıştı. Ama öncesinde nstde sancılar vardı ama dayanıyordum. Kanamam gelince acile gittik sezaryen yapmak istediler korkunç şeyler yaşattılar üç gün acı içinde kıvrandım korkunç muameleyle 3 saatte bir 6 kişi açıklık muayenesi yapıyordu meğer stajyerler öğrenmek için gelmiş gitmiş hakkım haram olsun… 2 cm ile kaçtım oradan sancı var kanama var. Hiçbir hastane doktor kabul etmedi takipli değildim, genetik hastalıklarım alerjilerim vardı gebelikte tansiyon kolesterolüm çıkmıştı. Özel medipol hastanesinde bir doktor kabul etti iki hafta dinlendire dinlendire bekletti beni çünkü kese çok hasar görmüştü devlette, 37+4 te aniden su geldi doktora gittim suni istemedim salak gibi hiç suyum kalmayana kadar, bu sefer sıfır suyla kızımın suni sancıyı kalbi kaldırmadı durdu, sezaryene girersem ben kaldıramayacaktım anestiziye direncim yok acı tecrübelerle öğrendik. Epidural sadece beni kurtarabilirdi. Korkunç anlardı ama doktorum ve bir doktor daha bir kaç karın ve alt manevrayla hayata döndürdü kızımı o anlar çok kötüydü. Bir 6 saat de kuru kuru suni azaltarak aldım ağlaya ağlaya 6cm ile doğurdum o da çok yırtık çok kesi ile oldu. Çok şükür dedim kızımı kucağıma verdikleri an dikişleri sayıyordum o kadar güzeldi ki titreme aldı vücudumu uyuştum resmen. Ve ağrı kesici bile almadan, çünkü alerjilerim vardı dediğim gibi … şimdi perişanlığımı unutmuş kızıma koşuyorum. 15 gün oturmam bile yasaktı ben kızım iyi olsun diye dikişlerim zonklayarak koşturuyorum annelik ne zor ne kutsal. Sizi çok iyi anladım o yüzden rabbim sağlıklarıyla sınamasın🥺🤲🏻🤲🏻🤲🏻