Asyabhr Bence doğduktan sonra alıştırma meselesi biraz.Ben öyle kat kat giydirmedim mesela hiçbir zaman.Şimdi giydirince terliyor hemen rahatsız oluyor, atlet üzerine tek kat, ev de 22derece oh mis 😊 ben de asla sıcağı seven bir insan değilim.Bir kere anneme uyup evi soğuk sandım,kızımı giydirdim kat kat,kökledim petekleri..sonuç olarak kızım hasta oldu 🤷🏻♀️