Kızlar eşim facebokta cumhurbaşkanınin resminin olduğu bir görsele “yala bakalım belki faydası olur “yazmış bir kişide bu yorumu şikayet etmiş.
Yorumda cumhurbaşkanının adı geçmiyor kendi profilindede paylaşmamış sadece yorum yazmış sizce bu sebepten ceza alır mı avukat yada böyle bir konuda fikri olan cevaplarsa çok sevinirim korkuyorum