Kızlar birşey sorucam size boş gebelik geçirdim kendiliğinden düşük oldu doktora gittim muayene etti temiz birşey kalmamış dedi karından ultrasonla baktı beta verdim beta 100 falan çıktı ama kanamam falan yok benim doktor o zamanla düşer dedi ne yapsam başka doktora mı gitsem