Kızlar gece tamam ama gündüz de çok uyuyor son bir haftadır ya. Bugün mesela 9 da kalktık, alt değişimi beslenme kucakta gezme vs derken 12 de uyudu 3 e kadar 3 saat. 3te kalktı yine emme alt değişimi falan 4te uyudu 5e kadar 1 saat. Sonrw da 18.30 uyudu 21.00 a kadar 2.5 saat. Emzirme alt değiştirme derken 21.30da tekrar uyudu şu an uyuyor. 2-3drn önce de kalkmaz. Çok değil mi? Normal mi? Çocuğu sevemeden gün bitiyor 😅