Kizlar bu sendrom mu yoksa 1 aylık kreşe verdik bitti ondan mı oldu bilmiyrm ama artık oğlumu taniyamiyorum.herseye bağırıyor ağlıyor tuvalet eğitimine başladık.acikcasi kendi istedi bezi cikarmk isteyince hazır diye düşündüm arada kaçırıyor ama ama bilmiyrm kardeşi de var 10 aylık ve ona da hiç huzur vermiyor ne uyutuyor ne oyuncak veriyor arada fırsatı bulunca da yapıştriyor kardeşine.ne kadr sakın kalıp açıklayıp anlatsam da olmuyor .bana taktik verin cidden. Yani neler oluyor anlamıyorum en son 4.,ay atağında sinirden ağlamıştım bı de bugün ağladım en son