aybr Oğlum 1 yaşına girdi 3 aydır yürüyor ve 1 gr bile almadı 10 kg şuan. Herkes çok hareketli o yüzden kilo almıyor diyor ama doğru düzgün yemek de yemiyor bi kaç kaşık yiyor geri kalanı ağzında geveleyip atıyor çok üzülüyorum ne yapmam lazım
Femme1 aybr her annenın dersi farklı benim oğlan da yıyor ama yaşına az kaldı yürümüyor emeklemıyor sadece sıralıyor 😟
Hicran12 aybr ama çok normal kio almaması artık 50-100 gram almaları gerekıyor dıye bılıyorum kılo almaları yavaşlıyor benımkıde 10 bucuk aylık yürüdü su an 16 aylık 11.200 gram