duydum benimki de aynı canım, emzik gibi ağzında. Ek gıda alıyor şükür ama mamayı uyku arası aç olduğunu sütüm olmadığını düşünürsem veriyorum ayda 500ml yiyor mudur çok zor yani. Uyanıkken tiksinerek ittiriyor biberonu. Biraz sabret anne sütü çok kıymetli, çok önemli. Ver emsin sonra istesen de emziremeyeceksin. Bebeğini bundan mahrum etme. Tek sen bu durumda değilsin inan. Ben de her yerde evde arabada misafirlikte hep aynı şekildeyim, bir çok kıyafetimi giyemiyorum önü açılmıyor diye, aynı kıyafetlerle dönüp duruyorum. Yeterki emsin her damlası onlara şifa fayda 😊