bir oğlum var o bile yetiyor canıma okuyor bazen, siz birde ikiz büyütüyosunuz zor gerçekten annelik sevmemek değil de o an tükeniyor insan ama zaman çok çabuk geçiyor ya unutuluyor çabuk büyüyorlar bazen düşünüyorum evlat hasreti çeken senelerce cocuğu olmayan 10 senedir kuzenimin olmuyor ne yaptıysa olmadı çok zor cidden, çok şükür rabbim nasip etti bize diyorum bu neyin şikayeti, sabırlı olalım o günlerde geçecek her çocuğun huyu farklı bak biri sakinmiş ya oda öyle olsaydı hepten zorlanırdınız bunda da hayır arayın sağlıklı olsunlar hayırlı olsunlar vatana millete hep dua ederim 🌸